Kontakt

Våre arbeidstider er fra klokken 09:00–15:00 (mandag til fredag). Vi streber alltid etter å svare deg innen 24 timer. Under perioder med høy belastning kan det forekomme lengre svartider.

Før du kontakter oss, ber vi deg lese videre og se om du kan finne svar på spørsmålet ditt her.

Det er noe feil med bestillingen min:
Send oss en e-post (support-no@wintherstudio.com) med informasjon om hva som er feil med bestillingen din, sammen med et bilde av produktet, og inkluder ditt 6-sifrede ordrenummer slik at vi kan hjelpe deg raskere.

Bestillingen min har ikke kommet enda:
Du vil motta en e-post med et sporingsnummer for bestillingen din, der du kan følge med på hvor den er. Bestillingen din sendes med Helthjem eller Bring. Ta kontakt med oss dersom pakken står stille, eller den ikke har kommet innen 5 dager.

Jeg har returnert et produkt, men har ikke mottatt pengene:
Når du returnerer via vår returportal, kan du følge pakken og se hvor langt returen har kommet. Vi refunderer pengene, eller sender et tilgodebevis, så snart vi har mottatt og håndtert pakken.

Hvis du kontakter oss angående en bestilling, husk å inkludere ditt 6-sifrede ordrenummer, så vi kan hjelpe deg raskere:
Nummeret finnes i ordrebekreftelsen din, som du har mottatt på e-post og på fakturaen som er vedlagt bestillingen din.

Ring oss

+47 81 50 33 88

Mail

support-no@wintherstudio.com